onsdag 28 augusti 2013

Strax botoxdags

Japp, imorn är det dags för Felix att få botuliniumtoxin igen. Sålänge han håller sig frisk vill säga. Jag börjar bli förkyld och har ont i halsen, får hoppas han slipper det! Och hålla tummarna för att det går lika smidigt som sist gång han fick botox. 

Kvällar och nätter har vart besvärliga för min minsta älskling det sista. Jag misstänker att det är epilepsin som spökar igen :( vi har ju höjt medicinen ytterligare men det hjälper fortfarande inte.. Så har med andra ord sovit ganska dåligt det sista. Andreas har dessutom jobbat till sent hela veckan så jag har haft hämtning, duschning å läggning av barnen själv. Och när han äntligen kommit hem även rastning av Bozzen. Det börjar ge sig tillkänna- tröttmamma.nu
Får hoppas han slipper jobba helgen iaf, som det tydligen var prat om idag. Vet inte hur jag, eller han, ska orka isf.. Och det ser ut som det, eventuellt, kan bli ett besök på avdelning 23 om inte Felix blir bättre snart.

Märkte (efter lämning på dagis o skola) att Alva dessutom skulle fotograferas idag. Mindre kul med tanke på vad hon har på sig och att jag bara satte upp en tofs, brukar ju alltid fixa iordning lite extra vid de tillfällena. Men men, hon är allt fin ändå min lilla docka <3

Näpp, slutbloggat för stunden. Dags för rastning av tröttmamma.nu, hund och barn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar